گروه بازرگانی ویمکس

ساخت وبلاگ

مسائل زیادی باعث شده تا طلای سرخ یا همان زعفران یکی از گران ترین ادویه های جهانی به شمار برود، از مهمترین دلایل آن استفاده از نیروی کار سنتی است. در اسپانیا معمولان این محصول به صورت خانوادگی کشت می شود و به دلیل کمبود و استفاده از راهکارهای متعدد قیمت زعفران در این کشور گران است. اما در کشور ما ایران مزارع بسیار زیاد با شرایط آب و هوایی بسیار عالی وجود دارد که مسئله کمبود این محصول وجود ندارد. اما متاسفانه به علت روند طولانی افزایش قیمت در سال های اخیر و عدم تبلیغات مناسب بازار جهانی خودرو به رقبا واگذار کردیم.

زعفران صادراتی ایرانی
در هر جایی از دنیا کشت این محصول مشکلات و سختی های خاص خود را دارد. همچنین فرایند برداشت فرآوری و بسته بندی از دلایلی است که هر کسی نمی تواند از پس آن برآید. سوپر نگین یکی از گونه های زعفران ایرانی است که دارای بهترین کیفیت و بالاترین قیمت است و در بازارهای جهانی به عنوان all red نیز شناخته می شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای بازرگانان ایرانی خرید از تولیدکنندگان زعفران است که به طور تخصصی زعفران صادراتی را تولید و بسته بندی می کنند. یکی از مسائلی که باید مورد توجه بازرگانان ایرانی قرار بگیرد تبلیغات جهانی و بسته بندی های جدید و خلاقانه است. شرکت های اسپانیایی تبلیغات گسترده ای را روی محصولات خود میدهند و بسته بندی جذابی هم دارند. در این مسئله قضاوت با شما که ایا با هنر و تمدنی که کشور ما دارد ، بسته بندی همچنان به صورت قدیمی است و هیچ گونه تبلیغاتی در بازار جهانی نباید انجام شود؟

در طی این مقاله به برترین برندهای تولید کننده زعفران در اسپانیا پرداختیم و همچنین با اشاره ای به زعفران صادراتی ایرانی بحث را به پایان رساندیم. امیدواریم که در سال های پیش رو با گستراندن بازارهای جهانی و تبلیغات هدفمند در کشورهای وارد کننده بتوانیم بار دیگر نام زعفران ایرانی را که نمونه اصل و ارگانیک زعفران به شمار می رود را مطرح کنیم.
برای خرید این محصول به منظور صادرات و استعلام بهترین قیمت میتوانید با مشاورین و همکاران ما در تماس باشید.

گروه بازرگانی ویمکس...
ما را در سایت گروه بازرگانی ویمکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ویمکس wimex بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت: 15:35

تجار زعفران و یا شرکت های فراوری زعفران متناسب با طرح هایی که توسط تیم طراحی به آن ها معرفی می شود، یک مدل را برای بسته بندی زعفران انتخاب می کنند. توجه داشته باشید که در انتخاب نوع بسته بندی باید به فرهنگ کشوری که قرار است زعفران به آن صادر شود توجه کنید. همان طور که گفته شد بسته بندی باید دقیق مطابق با خواسته و فرهنگ کشور وارد کننده باشد. اگر بسته بندی شما کاملا بی نظیر باشد، اما کشور وارد کننده از این بسته بندی راضی نباشد، قطعا آن را تغییر داده و زعفران شما را با نام خود به فروش می رساند. این دقیقا همین کاری است که کشورهای مانند اسپانیا با زعفران ایرانی می کنند و آن را با نام خود می فروشند. در میان تمامی انواع بسته بندی زعفران صادراتی، دو مدل بیشتر از همه مورد توجه است که عبارتند از:

 
بسته بندی پاکتی زعفران صادراتی
از ویژگی های این نوع از بسته بندی می توان به موارد زیر اشاره نمود؛ اما این نوع بسته بندی را صادرکنندگان زیاد نمی پسندند.

  • وزن مناسب
  • مناسب برای پخش در بازار های مختلف
  • قیمت این مدل بسته بندی زعفران صادراتی بسیار مناسب تر از انواع دیگر است.

بسته بندی زعفران به صورت پلی کریستال

این نوع بسته بندی که بهترین گزینه برای صادرات به حساب می آید، ویژگی های زیر را دارد:

  • استحکام در برابر ضربه
  • در این بسته بندی، محصول به صورت کامل به چشم می خورد.
  • طرح های متفاوتی از آن موجود است.
  • ایده آل ترین برای کشورهای غربی
  • مورد تایید تمام نهادهای بهداشتی، نظارتی و FDA
گروه بازرگانی ویمکس...
ما را در سایت گروه بازرگانی ویمکس دنبال می کنید

برچسب : ویمکس, نویسنده : ویمکس wimex بازدید : 83 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 20:39